Nazwa i adres jednostki: Poradnia Psychologiczno – Pedagogiczna Ul. Kościelna 1a 05-240 Tłuszcz
Nazwa stanowiska: logopeda Wymiar czasu pracy: 1/2 etatu (10 godzin) Rodzaj umowy: umowa o pracę na czas określony Wymagane wykształcenie: ukończone studia wyższe z przygotowaniem pedagogicznym- kierunek logopedia/neurologopedia.
Zakres zadań i obowiązków: A. Zakres obowiązków wynikających z art. 100 Kodeksu pracy: §1. Pracownik jest zobowiązany wykonywać pracę sumiennie i starannie oraz stosować się do poleceń przełożonych, które dotyczą pracy, jeżeli nie są one sprzeczne z przepisami prawa lub umowa o pracę. § 2. Pracownik jest zobowiązany w szczególności: 1)Przestrzegać czasu pracy ustalonego w zakładzie pracy. 2)Przestrzegać regulaminu pracy i ustalonego w zakładzie pracy porządku. 3)Przestrzegać przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych. 4)Dbać o dobro zakładu pracy, chronić jego mienie oraz zachować w tajemnicy informacje,których ujawnienie mogłoby narazić pracodawcę na szkodę. 5)Przestrzegać tajemnicy określonej w odrębnych przepisach. 6)Przestrzegać w zakładzie pracy zasad współżycia społecznego i Kodeksu Etyki Pracowników Poradni. B. Zakres czynności na stanowisku pracy: W oparciu o rozporządzenie MENiS z dnia 17.11.2010r. (Dz. U. Nr 228 poz. 1488) w sprawie szczegółowych zasad działania publicznych poradni psychologiczno-pedagogicznych: 1)Diagnoza logopedyczna. 2)Pomoc logopedyczna: terapia, kontrola, instruktaż dla rodziców. 3)Działania profilaktyczne, w tym prowadzenie badań przesiewowych logopedycznych, organizowanie spotkań dla nauczycieli i rodziców na terenie placówek oświatowych i w poradni. 4)Inspirowanie dyrektorów szkół i przedszkoli do organizowania pomocy logopedycznej na terenie placówek. 5)Współpraca w udzielaniu i organizowaniu przez przedszkola, szkoły i placówki pomocy psychologiczno-pedagogicznej. 6)Współpraca z przedszkolami, szkołami i placówkami przy opracowywaniu i realizowaniu indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych, o których mowa w przepisach w sprawie warunków organizowania kształcenia, wychowania i opieki dla dzieci i młodzieży niepełnosprawnych oraz niedostosowanych społecznie w przedszkolach, szkołach i oddziałach ogólnodostępnych lub integracyjnych oraz w przepisach w sprawie warunków organizowania kształcenia, wychowania. 7)Udział w różnych formach doskonalenia zawodowego i dzielenia się wiedzą na radach szkoleniowych. 8)Wykonywanie innych zadań, zgodnie z kwalifikacjami i celami Poradni.
Wymagania dodatkowe: 1)Rzetelność, komunikatywność, dyspozycyjność, obowiązkowość. 2)Sprawna obsługa komputera, w tym pakietu Office. 3)Doświadczenie w pracy z osobami o różnym stopniu niepełnosprawności. 4)Stan zdrowia umożliwiający zatrudnienie na w/w stanowisku.
Wymagane dokumenty: 1)CV i list motywacyjny. 2)Aktualne oświadczenie o niekaralności. 3)Oryginał lub odpis dokumentu lub poświadczone kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie. 4)Dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe lub poświadczone kserokopie. 5)Świadectwa pracy – poświadczone kserokopie. 6)Zaświadczenie o przydatności zdrowotnej do zajmowanego stanowiska. 7)Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.)
Wymagane dokumenty należy złożyć w sekretariacie Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Tłuszczu w godzinach 9 00 - 15 00 w terminie do dnia 24.10.2014 r. Osoby spełniające warunki formalne o planowanym terminie postępowania kwalifikacyjnego zostaną powiadomione telefonicznie.